Direktlänk till inlägg 16 november 2011

...................

Av iterapistolen - 16 november 2011 19:44


Det värsta är inte att ge upp, det värsta är allt det där osm tuggar inom en o förstör så mycket i livet.. det där som ständigt förföljer mig.. allt upprepas som en taskig film i mig.. att inte känna sig tillräckligt bra eller att inte räcka till som man ska.. är jag en bra vän? är jag älskvärd? förtjänar jag att må bättre? har min familj det bra? städad jag tillräckligt? lagar jag tillräckligt bra mat? gör jag ett bra jobb? är jag en bra mamma? är jag tillräckligt snygg i kroppen? Framför allt är jag likadan som alla andra i livet eller är jag mer annorlunda än de flesta.. jag vill inte vara någon som sticker ut ur mängden.. jag vill vara vanlig.. men det är bara att inse att jag inte är vanlig o kommer aldrig att bli det..


gör måste göra ett val.. det valet kommer att ske typ inom det snaraste...



 
 
My

My

17 november 2011 07:37

Välkommen till den anonyma bloggvärlden :) Första gången jag hittat hit till dig, och din text får mig att fundera på vad som är vanligt? Hur är man vanlig och vem och vad avgör det? Känner också att jag bara vill vara vanlig, men hur vet man när man blivit det. Hur vet man hur man når dit? Kommer man verkligen en dag att känna sig helt vanligt och normal, precis som "alla" andra?, eller kommer man alltid känna sig annorlunda oavsett vad och hur man gör och beter sig?

Kram från My!

http://tankarimy.blogspot.com

 
Jenny

Jenny

17 november 2011 13:12

KRAM<3
Ska ta igen lite läsning i din blogg nu.

http://bortomljusochmorker.blogg.se

 
Linda

Linda

17 november 2011 21:49

Hej vännen, jag som tycker jag är inget annat än vanlig. Inget alls över det vanliga, ingen som kan något särskilt, ingen som syns i mängden.
Kram

http://frokenlejon.blogg.se

 
My

My

18 november 2011 22:07

Då vet jag :)

KRAM på dig!

http://tankarimy.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iterapistolen - 3 februari 2012 13:33

Tänkte köra en kort uppdate om någon fortf läser min lilla blogg.. Fick en rätt stor svacka efter jul o tappade 4 kg på kort tid.. har inte hämtat upp det än, inte ett dugg faktiskt.. mår väldigt dåligt o i måndags sov jag o grät hela dygent runt.....

Av iterapistolen - 20 december 2011 18:46

Var ett tag sen jag skrev, o det har gått upp o ner.. mycket mycket mycket tårar har det blivit.. det värsta är nog ovissheten att man inte vet.. att känna sig hatad men ändå inte veta säkert om det är så... försöker finna nån form av mening i allt d...

Av iterapistolen - 20 december 2011 18:46

Var ett tag sen jag skrev, o det har gått upp o ner.. mycket mycket mycket tårar har det blivit.. det värsta är nog ovissheten att man inte vet.. att känna sig hatad men ändå inte veta säkert om det är så... försöker finna nån form av mening i allt d...

Av iterapistolen - 9 december 2011 16:26

Idag har jag förlorat den viktigaste personen i mitt tillfrisknande.. Det gör så fruktanvärt ont i mig.. Men nånstans så visste jag att detta skulle komma förr eller senare.. tyvärr... Personen har inte dött, bara lämnat mig!! Tror att det hade var...

Av iterapistolen - 4 december 2011 17:34

  Jag kom iväg på julfesten igår o jag åt av maten.. precis som jag hade planerat.. Ibland när jag tappat i vikt så speedar hjärnan på att jag är tjock fastän jag har gått ner.. min tanke kom igår om det kunde varit så att jag faktiskt har tappat n...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards